Woensdag 30 juli 2008 - Reisverslag uit Schönau, Duitsland van survey adjo - WaarBenJij.nu Woensdag 30 juli 2008 - Reisverslag uit Schönau, Duitsland van survey adjo - WaarBenJij.nu

Woensdag 30 juli 2008

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg survey

19 Juli 2009 | Duitsland, Schönau

scalet
Om 8:00 ging de wekker af. En op ons gemak wakker geworden. Op de camping heerlijk van een fruhstuch gesmuld en dan de spullen bij elkaar gezocht en oderweg richting koningssee. Het was gelukkig nog lekker rustig en de winkeltjes waren ze aan het opbouwen. Een fahrticket gekocht en gelijk ingestapt.De ticket die naar scalet gaat stopt ook bij bartolomeus Gelijk aan de goede kant van de boot gaan zitten om de echo weer goed te horen. Het is een schitterende dag en geen wolkje aan de lucht. Het trompet concert was weer leuk om te horen. Toch ook weer heel wat foto’s gemaakt, maar ja wat wil je met zo’n uitzicht.Bij aankomst op batholomeus heeft john zich weer op het terras geworpen en harrie en adri zijn de cache aan het lopen . De plaatsen waren wel weer leuk om te zien. En gelijk even kijken of we de antwoorden nog wisten. Het is gewoon een stukje cache onderhoud. Na het rondje gelopen te hebben en heel wat foto’s rijker ons ook op het terras begeven. Na heerlijk wat te hebben gedronken en de forel binnen nog even hebben gezien op de volgende boot gestapt. Hoe wij het in oktober hebben gezien was nu totaal anders. Geen mist aan de lucht.. Een geweldige boottocht helemaalin de punt van het meer. Na de vraag e hebben lekker doorgelopen naar het eind punt. Het was in de schaduw al 30 graden. Het einde van het weggetje kom je op een helebijzondere plek uit. Schitterend mooi dat volgend meer. Ook zo helder water als de koningsee. . Ook hier nog wat gedronken en kasekucken gegeten. En toen weer lekker op ons gemak terug Het eerste stuk was het niet zo druk aan boord dus konden we op ons gemak foto’s maken.
Eenmaal in de haven terrecht gekomen was het een drukte van mensen. De winkeltjes waren nu wel allemaal open.

Nog even naar de het eindpunt van de cache gelopen en toen terug naar de auto. Nog even bij de jennerbahn wezen kijken maar het was al 14:30 en het koste alleen al een half uur om boven te komen.. laatste dalfahrt was om 17:00. dan ben je net boven en dan konden weer terug. Dat had geen zin. Dan maar weer terug naar de camping. Een mooi plaatsje met stroom. Alles weer in orde gemaakt in de auto. En de tarp tussen de twee auto’s ingespannen. Dat was wel nodig want het was toch nog 30 graden. Stroom getapt en werkelijk alle apparaten aangesloten. Er kwamen wat kabeltjes te voorschijn. Ook al zaten we in de schaduw het nog net uit te houden. Om 18:00 weer ons begeven naar de gasthof aan de andere kant van de weg. Hier was het uiteindelijke goed vertoeven .Om 23:00 ging bij ons get licht uit. Nu wel de airco aangezet. En dat hielp.